4. Pedalen op pauze

Het nieuws verspreidt zich......Peggy op een racefiets. Dat wil men meemaken. Ik kan mijn agenda minstens tot einde van het jaar vullen met dates voor trainingsritjes.
Familielid J. en teamlid vindt het ook te gek, vooral dat hij dan onderwerp kan worden van mijn blog, geweldig, kan geregeld worden. Bij deze heeft hij al een intro 😂. Vriendin uit België is bereid om haar racefiets die na 7 jaar nog geen 200 km op de teller heeft staan af te stoffen om een trainingsritje met mij te maken. Gestopt teamlid krijgt weer de kriebels om toch mee te gaan fietsen. En zo gaat het door. Leuk om iedereen zo enthousiast te zien. Dat motiveert en dat heb ik keihard nodig. Ik vind altijd weer een manier om de handdoek in de ring te gooien.

Heerlijk deze zomerperiode dat alles op stop gaat. Tijd voor het gezin. Onze vakantie is aangebroken, gezien we na een bergachtige bestemming gaan lijkt het me niet wijs om daar als beginnende fietser op de fiets de stappen. Mijn pedalen gaan op pauze. Manlief denkt daar anders over en zijn mountainbike gaat mee. In de brandende zon bijt hij zich vast in een behoorlijke tocht. Gelukkig komt hij ongeschonden terug (is overigens wel 3x dood gegaan tegen de berg op, maar god-zij-dank is dit alleen in de zin van het woord). Dat is nou het grote verschil tussen ons. Hij gaat door en ik stap af. Dus kan ik in mijn handjes klappen dat ik meer van deze motiverende mensen om me heen heb. Dat gaat me er doorheen trekken.

4 weken geen training gehad. Deze week MOET er gefietst worden. Alles start weer op. Zo ook onze acties, waarvan er 1 midden in de vakantieweken viel. Bij 5 filialen van Jumbo Heerschap konden er emballage bonnen gedoneerd worden aan team Vive over een periode van 3 weken. Ongelofelijk maar waar heeft dit het hoogste bedrag, wat ooit bij Jumbo Heerschap is ingezameld, aan emballage gegenereerd. € 1266...…..wauw. Dat is een fantastisch begin. Maaaaaar! We zijn er nog lang niet. Dit bedrag moet minimaal x 13 om mee te mogen doen met 2 teams aan de Homeride van het Ronald McDonald Kinderfonds. En ook dat gaat lukken, er zitten weer fantastische ideeën in de pijplijn. Misschien kun jij wel helpen, dat zou super hartverwarmend zijn. Let me know!


Binnenkort het vervolg van mijn avontuur! Volg en deel mijn blog om een groot platform te creëren voor onze fondsenwerving voor het Ronald McDonald Kinderfonds. Interesse om te sponsoren, neem contact met ons op. Een blog vol humor, liefde, kracht en positiviteit.

Interesse in het boek Vive, Liefde - Kracht - Positiviteit? 100% van de verkoopprijs gaat naar het Ronald McDonald Kinderfonds. Meer info over of koop hier het boek van Vive



Reacties

  1. Wat een powervrouw 🤗😍💋👍 supertrots op jou Peggy ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten